woensdag 10 april 2013

Sex in de polder










7 opmerkingen:

  1. en dat moest je nou net weer zien. maar wel mooi vast gelegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag hete net bij Bets ook Henk.
    jij hebt ze dus ook al geen privacy gegund whahahahaha...
    Echt heel mooi om dit zo vast te kunnen leggen.

    groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Henk
    Wat een mooi moment, op de juiste tijd op de juiste plaats.
    Groeten Bets

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Henk.

    Wat een leuke en mooie serie van de knobbelzwanen.

    Erg goed in beeld gebracht.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto's.
    Het is eigenlijk wel een beetje raar om ze zo op de foto te zetten. Blijft privé. Hahaha....
    Moet eerlijk bekennen dat ik de eenden die 'het' aan het doen waren bij ons op de oprit ook op de foto heb gezet. Wordt nu de hele tijd er aan herinnert dat ik stom verbaasd was dat de woerd een piemel heeft. Hoe komt hij anders in het vrouwtje kreeg ik van jongste dochter te horen. Ja, met rode oortjes moest ik bekennen dat ik daar nooit over na gedacht had.
    De foto met de futen vind ik ook helemaal super.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit zijn geen koeien die naar beneden lopen. Waar blijven jouw koeien?

    BeantwoordenVerwijderen