zaterdag 16 juni 2012

Diverse vogels in de Alblasserwaard





11 opmerkingen:

  1. Prachtige serie Henk, ik heb net je kippen op Footo al zitten bewonderen nu kan ik er nog weer van genieten. Ook de reiger staat er super mooi op, net als familie gans.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henk
    Mooie plaatjes weer uit onze polder
    Ik heb de Ganzen wel gezien maar de jonkie's over de kop gezien
    je kan niet alles hebben hé
    Wel heel leuk die jonkies kijk je nooit of er gratis eitjes bij de kippen liggen ??
    Groetjes en tot ziens
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Janny het zijn merendeels haantjes, Heb jij wel eens hanen eier gezien ???

      Prettig weekeinde Bets en henk

      Verwijderen
  3. Was hast du wieder tolle Vögel auf deinen Fotos festgehalten. Besonders gut gefällt mir das erste Bild. Der rote Kamm der Hühner leuchtet so herrlich aus dem Gras heraus. Eine sehr schöne Serie...
    Liebe Grüße, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag op een van de andere blogs je "kippenfoto", vandaar dat ik even kom kijken. Wat een mooie serie, Henk, maar die "kippenfoto" blijft toch m'n favoriet, hoor. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Henk,

    vooral die blauwe reiger die tot aan zijn borst in het water staat vind ik geweldig :-) Ook je hanen mogen er zijn. Heel mooi van kleur.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Henk, lopen deze mooie kippen ook gewoon los in de poder?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende serie over de diverse vogels in de polder!
    gr Richt

    BeantwoordenVerwijderen